Friday, March 5, 2010

Hey Ladies-thanx for getting me through this March.

BRAIN!!!!!!

Sibuknya bulan ini kerana adanya program karnival kesihatan Farmasi dan BRAIN pada 20 Mac di Subang Parade. Sy ditugaskan di kauter kaunseling yg memerlukan kesahihan maklumat tahap maksimum lagi optimum. Kata itu kualiti karier.

Perlunya pada tafsiran yg betul dan nasihat yg sesuai kerana bacaan pemeriksaan kesihatan itu hanyalah bacaan semasa.(current reading).Ia tidak sesuai dijadikan bacaan konklusi utk diagnosis. Ia hanya bacaan semasa yg digunakan utk general health,memastikan tahap kesihatan anda sekarang.

Jadi kepada sesiapa yg berminat silalah datang ke Subang Parade 20 Mac ini utk menjalankan pemeriksaan kesihatan(health screening) yg merangkumi blood glucose check, blood pressure,BMI,blood-cholestrol dan body fat check up.


Semua ini hanya untuk RM 10 sahaja. Jemput2lah.

LADIES OF THE HOUSE


Sy bersyukur kerana dpt tinggal serumah dgn kwn2 yg sgt memahami dan baik.Malah menyenangkan hati.

Teman-teman serumah terima kasih kerana menerima sy seadanya dan sudi mengingatkan tatkala sy lupa.Juga pada kenangan yg manis,masam,pahit dan masin. Semuanya ada.

Syukran sy pada Allah kerana menemukan sy dgn kamu. Alhamdulillah....

Kamu memang terbaik teman2 serumah.Semoga silaturahim kita kekal aman dan diberkahi Ilahi.Hey Ladies,terima kasih bersama-sama mengharungi pahit,manis getir perjuangan pengajian.

Tidak kurang juga,terima kasih kepada Ayong atas membantu mendapatkan dvd KCB dan sahabat-sahabat lama dan baru. Semoga Allah membalas jasa kamu.amin,amin,amin.

p/s:Ya Allah,mudahkanlah segalanya...amin.

No comments: