Wednesday, October 22, 2008

Ada apa dengan...?

Saya dikejutkan dgn tag dari seorg teman. Tersenyum kecil saya sebentar apabila membaca blog dari seorg teman ini.

Dari rules tag ini sy perlu menceritakan 7 perkara mengenai diri saya. Hm... diri saya? Sy penulis kecil ini sentiasa menilik buku-buku penulis besar agar bicara blog saya tidak simpang jauh maksudnya. Kali ini saya perlu menilik diri saya pula...

(termenung seketika kerana menilai diri amat penting bagi saya.Justeru saya memang paling kurang sempurna dan sgt memerlukan pengampunanNya.)

Ada apa dengan saya?
Ringkasnya...(sbb nak 7 je kan? jadi saya simpulkan terus je ya?)
Sederhana,suka bersendirian dgn buku,suka dgn ketenangan,gemar merantau mengutip ilmu dan pengalaman,gila buku,suka berbicara ttg kehidupan dan
akhir sekali hamba Allah yang paling memerlukan pertolonganNya.
Jadi ada apa dengan saya?
(selamat menghadapi peperiksaan buat semua teman uitm dan salam ziarah buat pembaca blog kecil saya!)

No comments: